Els propers dies 20 i 21 de maig del 2016 es celebrarà a Barcelona la segona edició de  l’European Rainbow Cities Conference, una trobada europea de reflexió i debat sobre polítiques d’igualtat LGTBI. La primera edició va celebrar-se l’any 2010 també a Barcelona en el marc del projecte europeu AHEAD (Against Homophobia local European Administration Devices) cofinançat per la Direcció General de Justícia, Llibertat i Seguretat de la Comissió Europea.

El congrés està organitzat per la Universitat de Vic- Central de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la Diputació de Barcelona. Com podeu veure en el programa, s’articularà a partir de tres eixos principals: les polítiques d’igualtat LGTB fora de les grans ciutats, les polítiques trans i els principals reptes de futur d’aquestes polítiques.

En aquesta segona edició es comptarà amb representants dels ajuntaments d’Amsterdam, Barcelona, Berlin, Ljubliana, Terrassa i Ripollet, així com activistes i persones expertes en la qüestió. La conferència inaugural serà a càrrec de la Dra. Surya Monro, experta en polítiques d’igualtat LGTB de la Universitat de Hudderfield (Regne Unit).

Podreu trobar informació més detallada sobre el programa i la inscripció a la web:

20 i 21 de maig – es celebrarà a Barcelona la segona edició de l’European Rainbow Cities Conference