Programa Campanya contra la violència vers les dones

Tríptic de la Campanya:  Tríptic 2014

DILLUNS 3, 10 I 17 DE NOVEMBRE
A les 15.30 h
Taller d’iniciació al feltre per vestir l’escultura de la Geganta de Manlleu a càrrec de l’associació Maresmon. Gratuït. Places limitades. La durada
és d’una hora i mitja cada dia.

Inscripcions a entrellana@gmail.com
Lloc: Si-dral (carrer de la Font, 12)

DIMARTS 18 DE NOVEMBRE
A les 15 h
Taller d’autoestima per a dones a càrrec del SIAD. Gratuït. Places limitades. Mínim 8 persones. La durada és d’una hora i mitja.
Inscripcions a herrerosb@manlleu.cat o 938510848.
Lloc: Casal Cívic de Manlleu (avinguda Puigmal, 137-139)

A les 20 h
Aprovació del Ple Municipal de l’Ajuntament de Manlleu del “Manifest institucional del 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones”
Lloc: Ajuntament de Manlleu (plaça Fra Bernadí, 6)

DIJOUS 20 DE NOVEMBRE
A les 20 h
Jornada per combatre l’homofòbia a càrrec de l’Eugeni Rodríguez del Front d’Alliberament Gai de Catalunya (FAGC) i de l’Observatori Contra l’Homofòbia i de la Maria Casas del col·lectiu TALCOMSOM, amb la col·laboració de La Xinxa, grup feminista de Manlleu.
Lloc: Casal Popular Boira Baixa (carrer Rossell, 16)

DILLUNS 24 DE NOVEMBRE
A les 15.30 h
Vesteix-te per al dia. Vestida de l’estàtua de La Benvinguda, de la Marta Solsona, i l’escultura de la Geganta de Manlleu de la Gemma Farran.
Lloc: rotonda a la sortida de Torelló (cruïlla entre el passeig de Sant Joan i l’avinguda Pirineus) i rotonda de les piscines municipals

DIMARTS 25 DE NOVEMBRE
A les 17.30 h
Alliberament dels millors desitjos per eliminar la violència masclista de les nenes i els nens de Manlleu i lectura del manifest a càrrec de l’alumnat de primària i del cicle superior d’integració social de l’Institut Antoni Pous i Argila, i l’associació Maremon. “Amb la col·laboració de l’associació de veïns i veïnes del barri de l’Erm.”
Lloc: Plaça Fra Bernadí

DIMECRES 26 DE NOVEMBRE
A 16.30 h
Taula rodona sobre l’abordatge del maltractament en les diferents etapes de la vida a càrrec de l’Àrea de Benestar Social de Manlleu.
Lloc: Sala d’Exposicions de Can Puget (c. Baixada de la Fidela, 1-3)

DIVENDRES 28 DE NOVEMBRE
A les 19 h
Presentació del llibre “Diario de una mujer maltratada” amb la seva autora i xerrada sobre la violència de gènere a càrrec dels cossos de seguretat.
Lloc: Sala d’Exposicions de Can Puget (c. Baixada de la Fidela, 1-3)

DILLUNS 1 DE DESEMBRE
Penjada de llaç vermell al balcó de l’Ajuntament de Manlleu en commemoració del Dia Internacional de la Lluita contra la SIDA.

DIMARTS 2 DE DESEMBRE
A les 15.30 h
Taller d’autodefensa femenina a càrrec del SIAD i de la Policia Local de Manlleu. Gratuït. Places limitades. Mínim 8 persones. La durada és de dues hores. Porteu roba còmode.
Inscripcions a herrerosb@manlleu.cat o 938510848.
Lloc: Casal Cívic de Manlleu (avinguda Puigmal, 137-139)

EXPOSICIONS
Del 20 de novembre de 2014 al 20 de gener de 2015 Cartells del III Concurs vinculats al Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones.
Inauguració el 25 de novembre a les 10 de matí a l’Hospital de Sant Jaume.
Lloc: vestíbul de l’Hospital de Sant Jaume (ctra. d’Olot, 7)

CONCURS
III Concurs d’espots per eliminar la violència de gènere.Termini de presentació dels espots: 5 de desembre a les 14h. Per a més informació, contacteu amb el SIAD de Manlleu.

25 de novembre – Dia internacional per l’eliminació de la violència vers les dones