Noticia del web de l’Ajuntament de Berga: http://www.ajberga.cat/

A partir d’avui (22/06/15)  l’Ajuntament de Berga i el Consell Comarcal del Berguedà donen el tret de sortida a la campanya Dret a #estimarsensediferencies, que es va presentar en el marc de la celebració del Dia Internacional contra l’Homofòbia el passat mes de maig. Des d’ avui i fins al dia 26 de juny i en motiu de la celebració del Dia internacional per l’alliberament LGTBI, es difondran per les xarxes socials corporatives (Facebook, Twitter i Instagram) els diferents cartells amb fotografies de diferents parelles amb l’objectiu de reduir els prejudicis en relació als col·lectiu LGTBI.

A partir del dia 27 de juny i durant tot el mes de juliol, els diferents cartells estaran exposats als establiments dels associats a BergaComercial, UBICs de Bagà, Gironella i Puig-Reig, Cambra de Comerç del Berguedà, i a l’Associació d’Hosteleria i Turisme del Berguedà. Gràcies a la col·laboració d’aquestes entitats es podrà difondre el missatge a la ciutadania.

La campanya ha estat organitzada amb l’objectiu de conscienciar i fer visible la diversitat sexual com una opció de vida més, que s’ha de veure de manera positiva, a la vegada que fer adonar que existeixen diferents models de parella igualment acceptables, els quins haurien d’estar basats en la llibertat i el dret únic d’estimar.

Des de les àrees d’Igualtat i Inclusió i amb el suport dels diferents agents de la ciutat i de la comarca es vol continuar treballant perquè el respecte a la diversitat sexual sigui propi de la ciutat i la comarca, una feina que es continuarà fent amb el desenvolupament del Pla contra l’homofòbia i la transfòbia a la ciutat de Berga, i el del Pla d’Igualtat Comarcal.

Per part de les àrees organitzadores s’espera que la campanya sigui d’interès i que hi hagi participació tant a través de les xarxes socials com que se segueixi també mitjançant els diferents establiments.

Així, s’anima a participar a la ciutadania i s’incentiva especialment l’ús d’Instagram, que enguany es fa servir per primer cop en aquesta campanya de sensibilització i en la qual es demana que es comparteixin a través d’aquesta xarxa social imatges de parelles que ajudin a sumar-se al missatge de la campanya DRET A #estimarsensediferencies, utilitzant aquesta etiqueta.

L’Ajuntament de Berga i el Consell Comarcal del Berguedà donen el tret de sortida a la campanya Dret a #estimarsensediferencies