Des de l’Associació LGTB TALCOMSOM hem creat un document amb propostes sobre polítiques i accions per fer-lo arribar  als diferents partits polítics democràtics per tal que les tinguin presents de cara a les properes eleccions municipals del 24 de maig del 2015.

.
Les propostes d’aquest document són fruit de l’assemblea oberta que va tenir lloc el dia 31 de gener de 2015 al Centre Cívic Can Pau Raba de Vic. En aquesta assemblea es va prendre com a punt de partida els articles que la  Llei 11/2014, del 10 d’octubre, per a garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals i per a eradicar l’homofòbia, la bifòbia i la transfòbia. especifica que s’han d’executar des de les Administracions Públiques.

Document: Què voldries que fes el teu Ajuntament en temes LGTB

copy-LOGO-BLANC-vveb2.png

← Tornar a l’índex

Propostes assemblea oberta “Què voldries que fes el teu Ajuntament en temes LGTB?”